Maj 15, 2011

Hej på er!

Nu har jag käkat frukost tog en sovmorgon idag hade mina kusiner här en sväng med.
Gick ju upp vid kvart i 6 igår en LÖRDAG, men hade ju delprov i Arvika, så började vid 8 i Arvika och slutade vid 18 var en hård dag.
Va så säker där på slutet att jag kanske hade klarat mig, klarade 4 av 6 moment det är väll okej men jag är så mål inriktat och blev väldigt arg och besviken så massa ord flög ur mig!;)
Det ena felet kunde dom sagt innan jag startade men nej jag fick göra allt före fast dom visste..
men men orkar inte skriva mer om de ;)! vi får se om jag gör om det i augusti/september.
Sen när jag kom hem var jag ganska slut, fick mig god mat och kikade på Melodifestivalen, va var det jag sa ERIC va bra!! :) hela tre kom han.
Annars hoppades jag på Irland vilka härliga killar vilken energi och svängig låt inte tala på hur håret såg ut haha!

Idag kommer Linn och hjälper mig med matten prov på fredag, sista provet sen är kursen klar :)
Har bara engelskan boken kvar sen. :)
Men först ska jag med mormor och morfar till bengtsfors och hälsa på morfars pappa..

Nu får jag göra mig i orning ha en bra dag :) ♥

Irlands bidrag:




Kommentarer
Postat av: Linn

HAHA xD du och den låten! Känner på mig att den kommer gå på repeat i bilen när vi drar raggen ;) hehe

2011-05-16 @ 12:38:15
URL: http://liwtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0