Morsdag 29 maj

Hallojsan!

Tycker alltid de är så svårt att börja ett blogg inlägg, haha hej,tjabba,hallå liksom känns så töntigt :)

Allt är bra med mig, är de bra med er?
Denna helgen har bestått av fredag,lugnt va hemma och kikade tv hos mina kusiner, sätte i löshår på dagen hos C, ska ju ha till studenten.. undra om jag ska klara av detta haha!
Lördag, åkte jag till Karlstad med mormor, moster och Viktor vi skulle handla presenter.. Jag skulle inte shoppa direkt något mer än present till Ulrika, men de blev två toppar och ett par jeanstights och ett par ballerinaskor(de fick jag) ska ju på konfirmation på torsdag så får ha lite nytt då.
Sen såg jag änglagård 3 på kvällen efter alla program den var faktiskt bra, värd att se!

Idag har jag klippt några barn och en äldre kille, sen har jag firat mormor lite nu på kvällen, morsdag ju!  blev kvällsmat och glass med mina kusiner och moster.
Träffade mamma förut hon jobbade men hon fick sif allt en liten present hon med en skål.. mormor en ljuslykta och min moster en bukett rosor.
Annars inte mkt idag inte hunnit mkt mera heller..

Nästa helg är det parken det ska blir kul premiär för i år, studenten närmar sig med så de blir nog drag! :)
Annars är jag ledig torsdag fredag som alla andra men ska fixa några lärare på skolan på fredag iaf.. och konfirmation på torsdag då..
Annars i veckan blir de sista dagen i karlstad kommer ta de hårt gillar verkligen dem på salongen de har gett mig så mkt lära!
Sen blir de fixa Linns hår till helgen och imorn ett kort möte på skolan är ju ledig måndagar men de ville ha ett litet möte ang. studenten och så.
Ska köra hem mamma med när hon slutar imorn, för har nämligen fått hennes bil!
Hon skulle sälga den men jag fick den istället och när jag byter eller inte kan ha den pga. jobb/skolor eller så, kan hon ta den tillbaka men har iaf fått en bil :) super bra!!
Förresten Lady's nya skiva har ju kommit nu, tycker ni ska lyssna ett helt gäng bra låtar, de har kommit massa ny bra musik av massa bra folk nu, härligt med sommarplågor ;)

Ni får ha en bra söndakväll och en bra vecka om vi inte hörs! ska försöka skriva men ni känner mig.. höhö.

Puss ♥



Sitter i soffan orkar inte ta en bättre bild nu så ni får en bättre bild nån annan dag, men längre hår som ni kan se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0