To-do!

Heeej <3

Internet svajade som bara den uppe i fjällen så blev inget bloggande tyvärr, njöt av dagarna och åkte skidor och tog det lugnt.
Och har nu inte hunnit bara men nu är jag på G igen sörrni :)

Allt bra?
För mig rullar det på, massa bollar i luften som endel säger.. jag vet knappt hur jag ska hinna men de löser sig hoppas jag.

Har snart hårshow hoppas ni kommer! , sen är de intesivkurs till körkortet två veckor sen är de matte vecka och sen är det delprov och engelska nationella mmm.. ja ni ser! allt detta sker i april utom delprovet det är i maj det har jag nog skrivit flera gånger men modellerna ska ju övas på och allt men hoppas på att de går kanon!
sjukt nervös för alla dessa veckor men bara att bita ihop och vara bäst! :)

Nu har jag tränat lite på teori inte gjort det förut gjorde ett test på datan och fick över 50% blev lite överraskad har ju inte läst alls så hoppas detta går vägen, annars idag har jag tränat, prommenerat och varit på skolan och pratat om showen.

Jag kommer ha lite tuffare moderna modeller tror det kommer bli bra ska öva i veckan sen ska jag klippa och färga de sista snart..

Nepp de va allt för idag nu ska jag kolla kläder till imorn så jag kan sova lite extra och se på tv.

Hörs snart igen
Puss på er ♥


Jag och Sara för två helger sen när vi var ute, tog en klassiker bild innan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0