Frisyrer

Har suttit och spanat på frisyrer för vår och sommar 2011, tänkte jag skulle dela med mig av vad som gäller för oss tjejer!



Lugg kommer nu tillbaka efter ett kort uppehåll, rak, sne, ja alla sorters lugg.. alltså väck med mitt benan! ;)



Knutar av alla dess like, strama sen ska de helst vara en stor knut, tips om man inte har så mycket hår han du sätta clips runt och trixa till det så att det inte syns annars toupera så mycket du kan och funkar inte det finns det som skumgummi saker man kan dölja under för att fylla ut knuten :)




Även kommer det lite "manga stil" skarpa linjer annorlunda frisyrer och galna färger men detta är kanske inte det vanligaste modet utan kommer synas  mer på hår visningar ;) men snyggt att se på, ett otroligt konstnärligt jobb!




Volym luggar med lockar och en tripplad sidluggs uppsättning, detta är väll om man ska styla sig ordentligt men rockabillies som var för killar förra året är nu tjejernas!



Det korta hänger i sig! men det är ju så snyggt! Tänk rockabillie även här!



Raka linjer och enfärgat, elegant och snyggt!
Mer naturligt än de jag visade förut, detta tror jag vi kommer se mer av :)




Det är stor trend att ta fram det gamla trippeltången(våffeltången)
och våffla små partier i håret eller hela men isåfall i en uppsättning, så volym och tripplat!



60-tal! även här knut men nu mer perfekt och extremt stora.

Annars gäller blankt naturligt svall :)





Men detta är mode, man vet ju bäst själv vad man trivs i och inte men lite kul är det ju att följa trender ;)
Hoppas jag gav er lite ideer :)




bilder från: frisörföretagarna, mirrors, wella, loréal, google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0