3 Mars 2011

Hej på er..:)

Idag är jag ledig, eller jag är ledig hela veckan, sportlov mitt sista sportlov.. skönt att vara ledig konstigt att de är det sista sen får man ju söka ledigt framöver från jobb osv, kanske har lov nästa år om jag går på skola vem vet.

Vem vet om man får jobb i dessa tider .. :)

Just nu sitter och och lyssnar på musik och bara tar det lugnt små kollar skid staffeten på tv också.
Imorn är de ju fjällen för min del, känns kul samtidigt som inte, min moster med familj ska inte med så har ingen att åka slalom med men de löser sig väll men roligare om man har flera att åka med, helst hade jag viljat åka med ett stort kompis gäng och ha roligt och gå på after ski. :) (kanske nästa år?)

Idag har jag inte gjort så mkt än vare ute och gått och sen vare hos tandläkaren, dagen kommer bestå av att packa och ta de lugnt och träffa sara en sväng tror jag, träffade henne igår med en sväng och blev bjuden på en super god räk macka :)

Nöjes var förresten  jättekul, nästa gång är de 50 dagar kvar till studenten i april hoho de börjar närma sig!
Spännande!

Hoppas ni får en bra dag, ska se om jag får internet grejen med mig så jag har något aatt göra i fjällen på kvällarna isf ska jag blogga :)

Puss på er. ♥

Tog en bild bild, om man ser så är jag så jäkla torr om läpparna och konstig så de är typ lite svullna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0