Studentenstider

Hej alla goa!

Nu är studenten och balen och skolan över! :)
Skönt men sorgligt på samma gång, förlåt att jag inte skrivit men har haft så mkt dessa dagar men nu är det över.
Studenten och balen var kul och hade det jätte bra trots regnet båda dagarna men vissa studentfester höll vädret men att de aldrig kan bli sommar och sol...
Har inte så mkt att säga mer om de visar bilder så tror ja ni förstår.
Hade kalaset förra lördagen tack för alla presenter och blommor!! :)

Annars i veckan hade jag min lediga vecka (börjar jobba imorn) skönt va de men inget sol väder regn eller halvklart men har fått gå i skogen och motionerat och shoppat och träffat lite släkt så ska inte klaga.
I fredas var jag och mormor i karlstad och shoppade en hel dag mycket trevligt jag som inte trodde jag skulle shoppa, shoppade massor likaså mormor ;) :)
Ska ta bilder och lägga upp på bloggen har ju inte visat de andra ja lovat men ni har nog sett de ändå ;)
Nu ska jag duscha och göra mig i ordning och se vad jag ska göra Veris kommer sen,vi ska passa henne sen kommer det besök med en studentpresent till mig :) snälla alla är....
Annars ska ja se om nån orkar se en film ikv.
Imorn börjar jag jobba på salongen vill vara mer ledig men ska bli skönt att göra ngt på dagarna samtidigt få pengar.
Hoppas ni får en fin dag, klädbilder kommer börjar med några studentbilder.
KRAM ♥ ♥ ♥





(Gick på storgatan på balen sen åt vi mat på sommarvik sen drog vi vidare på fest hos C.
Studenten starade med champagne frukost hos W sen vidare till skolan åt middag fotograferades sen åkte vi cab sen på kvällen åkte vi till arvika och gick på olssons brygga!)

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-20 @ 19:58:42
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0