Tjena, tja , hallå nämen heej ..

Hallå!
Ny vecka, de går fort nu!
I helgen träffade jag Linn och Sara, Linn o jag pluggade en stund tack för hjälpen min vän :)
Sen på lördag träffade jag sara blev ut en liten sväng kul att bara umgås och hem i tid :)
Annars har de vare skolan och Karlstad, gjorde sista dagen för veckan i kd idag redan eftersom min engelska b börjar imorgon och hinner därför inte med bussen så ska vara på skolan på fredagar nu, så imorn hoppas jag att Malin slänger i blekning i utväxten på mig så jag blir snygg ;)

Nu sitter jag och små kikar på Sveriges värsta bilförare, haha de vore väll jag om jag var med, nejdå så farligt tror jag faktiskt inte jag skulle va.. ;)

Nu ska jag ta mig en dusch och kolla mer på tv..

Tänk va små ord kan göra en så irriterad och samtidigt lite ledsen.. men jag ska försöka att inte ta åt mig!!

Ha de fint my friends :) <3


Kommentarer
Postat av: Linn

haha hoppas du förstog lite mer än innan iaf ;P Det får vi göra nån mer gång :) Puss

2011-02-01 @ 14:33:53
URL: http://liwtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0