Lite långt jullov..

höhö..
nej men har varit annat på tankarna och bara inte orkat :) men nu ska jag försöka skriva mer.

Så Hey på er! :)
Nu har jag precis blåst håret och lagt mig för att sova, för imorn väntas en dag på salongen :)
Julen och nyår och födelsedan var bra:)
Julen spenderades med familjen , hela julen! gött.
Nyår var vi hos Sara på middag sen blev det utgång.. en helt ok kväll :)
Födelsedagen firades inte så spec, hade kalas några dagar innan för släkt och på själva dagen kom mina närmaste vänner, Linn,Sara& Malin jätte gulligt av dem :) vi åt mat och Sara hade gjort en jättegullig tårta, och fina presenter fick jag , tack kära ni :) <3.
Sen var vi på nöjes den 5 januari på Sidney Samson det var jättekul, lite kul att nu får jag äntligen gå ut på ställen :) :) det var mkt folk och vi hade jäkligt roligt.

Skolan rullar på , så nu ska jag ta tag i matten och allt! måstemåstemåste!
Sen övaövaöva på permanenten och läggningar och fönvågor, delprov i maj tror jag det blir så måste klara de och vara nöjd med resultatet!

Nee nu får jag ta o sova så jag klarar av att vara pigg imorn, ;) hörs snart förhoppningsvis imorn..
Kram <3

Nöjes Sidney Samson





Jul






Födelsedag






Nyår



Kommentarer
Postat av: Linn

Hej gullet! Väldigt fina bilder och va kul vi hade :) Puss

2011-01-27 @ 09:27:23
URL: http://liwtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0