Högskoleprov..

Hello sunshines ♥
Idag har jag haft en från lärligsnämden på skolan, de gick sådär min modell ringde igår kväll och hade glömt att hon inte kunde så fick ringa alla möjliga och tillslut fick jag en men dock alldeles för långt hår, men de gick okej ändå.. Skulle klippa modellen innan med klockan 8, ställde klockan på 06.50 och råkar trycka på fel knapp!! vaknade 07.30 men jag hann men nätt o jämt! ;)

Nu har jag anmält mig till högskoleprovet, kommer nog inte gå så bra men värt att testa alltid bra att ha med sig om inte annat de höjer ju chanser om jag inte får jobb som frisör "/ de är ju väldigt svårt för tillfället, men ska börja söka nu!! :)
Hoppas på det bästa!

Annars har jag tränat och inte gjort så mkt mera.
Måste ta tag i läxor som snart ska vara klara, men orkar inte men jag måste!!

Men först ska jag sova och åka till Karlstad på salongen imorn.
Godnatt på er ♥
Sänder med en låt som spelas otroligt mkt nu på min spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0