14 februari 2011

Heej på er <3

Alla hjärtans dag och allt, får små söta sms lite då och då tack för dem :)
Det går att va singel på denna dag, jag lovar ;)
Idag är jag ledig de är helt amaaazing, sov ut och bara har de chill nu på morgonen.
Vi har egentligen projekt arbete på måndagar men eftersom vi har fixat de mesta tog vi en day off och skriver i logg boken.
jag behöver verkligen läsa engelska och plugga matte med så helt ledig är jag inte.

Sen ska jag försöka se en film, det lutar åt Black swan eller The tourist..
Igår såg jag Burlesque, den va jättebra, ni som inte sett den är den ett tips! :)

I helgen har min kusin Vera varit här så i fredas tog vi det lugnt och kikade tv, sen på lördag åkte vi till Karlstad, hon hade bestämt att vi skulle handla och få slingor i sitt hår så vi gick till Salongen och fixade lite olika slingor ;) rosa,lila,blå och röd ((spray färg)
sen provade jag även en jätte fin balklänning jag har sett men den var 2 dm för kort :( :( och gick inte att lägga ner så jag får leta vidare.. :) kan va kul med och se massa olika!

Sen på kvällen blev det att gå ut med Malin så vi träffade några kompisar och sen gick vi till ut, va en riktigt rolig kväll de är sånna kvällar som händer för sällan.
Men nu ska jag inte gå ut nästa helg iaf, för om 2 veckor är det studentfest i Karlstad.

Nepp, nu ska jag göra mig i ordning och gå en lite promenad.
Ha en fin dag. <3 <3 <3

p.s. Ny design fixad kanske inte helt klar men mkt bättre!

Sänder med en låt som får en på bra humör och passar in på denna dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0