1 februari 2011

heeeej my dear blogg :-)
Hur är läget ?
Ni som kikar kan väll ge en kommentar idag, :)
idag har jag varit på skolan övat för delprovet som är i maj sen tränat core o lite små grejer :)

Nu har jag lagt mig och ska snart sova, kd imorn..

Funderat på tatuering länge nu, inte säker än men tror jag vill ha texten :" Cause we are born this way, babe.."
Så sant så sant! alla är olika alla råkar ut för problem och ja we are humans and not dancers ;-)
tror den blir längs underarmen men annars i nacken vi får se :) man vet aldrig med mig om de blir nåt men väldigt sugen :)

Vill shoppa men ska slänga upp lite bilder nu under veckan nångång på saker jag shoppat de senaste ( ett urval iaf)

Mode veckan i stockholm är ju nu, hade inte vart fel å sett .. :)

skorna kan ja lägga upp som är nya resten kommer i veckan :)
Sov gott på er <3

Så fucking bra!
13 feb, släpps hennes nya singel, 23 maj hela plattan.
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0