Svarta bågar

Tjeeeena :)

Idag har jag varit i kd som vanligt, på salongen färgade jag lite hår och grejade städade med, huvudchefen kommer på måndag då måste det vara snyggt!

Provade även ut glasögon, provade av en slump synen på en gratis provning inte gjort det på många år men det visade sig att jag var tvungen att ha glasögon när jag ska se på tv , bio eller köra bil, alltså när jag ska se på långt håll.. va inga starka styrkor men ändå behövligt.. och har kännt det själv att jag ser lite sämre på långt håll.
Som tur är behöver jag dom inte jämt.. men dom va rätt snygga så de ska nog inte vara någon fara, svarta lite större modell var mitt krav och så blev det. :)

Nu ikväll har jag tränat pump, klev av bussen och direkt på träning de är superkul och känns verkligen i kroppen, vad jag älskar att träna och känna det alltså! :)

Imorn blir det karlstad igen, då kommer malin med och ska bli supersnygg rödnett! ;) ska bli kul, sen blir de väll lunch på stan och kanske lite shopping;) har hittat en kjol och en tröja jag vill ha men har handlat så jäkla mkt nu tkr ja men blir nog kanske ett köp iaf (a).
Hoppas även det finns tid att lägga lite slingor i mitt hår, vi får se :)

nu ska jag ta kvällen, ny dag imorgon och na möjligheter.. sen är det helg och då ska jag bara ha de gött, imorn blir det idol iaf! :)

Hörs snart, bilder kommer som sagt.. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0