Studenten närmar sig..

Hej!

Bloggen har krånglat eller rättare sagt min data..
Den har låst sig så fort jag försökt gått in här.
Men nu har jag skaffat en annan webbsida så hoppas detta ska fungera bättre, så därför inte bilderna kommit före.
Turkiet bilder kommer också framöver, åh gud va härligt de låt saknar solen och värmen vill ha den nu!!

Idag var vi på skolan arbetade lite med projekt arbetet snart på G :D
Sen det största vi beställde studentmössorna, så GÖTT!
Ett steg närmare. :)
Hjälp va detta året kommer bli dyrt, studenten är verkligen inte billig med klänning och mössa och allt därtill och sen har jag körkort som ska tas med ojoj men det går väll detta men dyrt..

Annars idag ska jag iväg och träna, sen blir de väll lugnt framför tv;n och ev. se finalen av lite sällskap.

Snart Halloween, en del går ut till helgen och vissa nästa.. jag vet inte vilken jag ska dra ut på om jag drar ut överhuvudtaget men de lutar åt 6 nov om de blir så.. :)
Undra om man ska klä ut sig i år eller inte? det vore ju lite kul ändå.
Förra året var vi inte jätte utklädda men ändå inte som vanligt, vi va lite "raggare" typ .. :) hihi.

Nu ska jag försöka få tag i malin och se om hon ska med och träna.
Hörs snart igen.. <3


Jag och Sara förra året på halloween, jäklar va kul vi hade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0