Halloween

Hej!

Ja som sagt skulle jag ju inte dra ut i helgen, men de sket sig..
Men vart en lugn helg och gick hem tidigt kändes bra.
Va ingen rolig kväll va trevligt en liten stund i början sen blev de skit av alltihop..
Vi va hos Sara först sen gick vi till Lisa och sen kikade vi läget på byn ;)
Vi klädde heller inte ut oss klädde upp oss lite mer än vanligt bara.
Men bättre lycka nästa gång! men nu ska det inte bli på ett tag.

Nu idag har jag inte gjort så mkt vare ute och gått och nu i eftermiddag var jag på kalas hos min kusin Vilma som fyller 11 år imorn. :)
Köpte ett par örhängen och hon blev glad tur det.

Annars i helgen har jag inte gjort så  mkt i fredas när jag kom hem från kd övningskörde jag och va med familjen, träffade även Linn och Emil en sväng, det var trevligt.

I veckan var det skolan och salongen som gällde en vanlig vecka.

Nu ska jag snart se på gossip girl, redan sett avsnittet det engelska men vill se de på svenska igen är ju så bra! nu ska ja inte se mer på det engelska tror ja ska kolla det svenska är bara 2 avsnitt före så de är bra.

Ha en bra vecka skönt för er som har lov, jag är ledig imorn och på fredag iaf , gött!

Kram på er. <3

Malin och jag igår.


Kommentarer
Postat av: saki

thaaank uu mandisssh , du som e snygg ;)

2010-11-18 @ 22:30:33
URL: http://sakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0