C'esta la vie

Hallå!

Blir så nyfiken på vilka som kikar in här, ser att de är några :)
Idag har jag vare på skolan och nötat håruppsättningar men på slutet blev det egen hårvård men jag gjorde intget mer än att få en inpackning, men på Sakar klippte jag en under-cut skit coolt blev det och hon verkade nöjd.
Ska se till att få upp en bild inom kort!

Har prov imorn som jag ska öva på hatar de men vem vill inte ha ett mvg i slutbetyg.. de får gå som det går men minst vg.

Jag är så sjukt trött på allt och alla här jag bor, inte alla då men ;)
Alltså folket som man möter på ute och bara samma saker varje gång man vill göra ngt kul.. tror jag ska skita i allt ett tag och bara vara hemma och ha de gött. Tråkigt? nja, väntar till jag fyller år skulle kännas så bra och bara ha de lugnt och gött tills då och umgås med kompisar och skita i "livet på byn". :)
Tror nästan de, men känner på mig att de inte blir så men go lust.. Júlía kommer innan nyår så kan ha kul då istället.

Nu får väll jag sätta fart med att plugga, ska försöka blogga lite mer nu känns gött att få göra det ibland.
Kanske skriver senare ikväll annars under veckan då kommer även lite bilder ha de bra så länge. <3

Don't let me fall & Ghost in the machine älskar B.o.B just nu <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0