Hår

Lediga dag.. hur gött!
Idag har jag sett på tv som nu kikar lite på förkväll, städat och vare ute och gått med min prins (Bernard) :)
Sen väntas bonde söker fru och grey's.
Tisdagar,onsdagar är det riktigt bra program även söndag såklart gossip! ;)

Nu om hårprodukter :)


1. Kérastase, glans produkt som tämjer frizz och ger en lyster, inte så fet så den går ur succesivt men är bra för frizz och doftar gott, innehåller även näring! :)
2. Joico, Värmeskydd med fukt i, är anpassad till torra hår vilket är supert för mitt torra lockiga hår, ett lockigt hår är svårt att inte få torrt eller att de ser torrt ut måste plattas bort isf och då ser det inte torrt ut men vilket det är, jättesvårt att få bort! men bra produkt har ävejn lite stadga.
3.Redken, nytt glansserum som släppts jättebra!
4&5 Redken lockkrämer i stortsett samma fast olika styrkor .. gillar båda de dagar jag vill ha lockar 05 är lite mer kletig och geleaktig men lockarna håller och lätt att forma, 07 något lösare men håller även den och doftar jätte gott.
6. Ghd värmeskydd i spray format, helt vanligt innan du ska styla håret.
7.Joico utslätningscreme med värmaskydd, det är nog den absoluta favoriten av dessa värmeskydd!
8. Kms leave-in creme med massa massa fukt, den är oxå jätte bra jag brukar dock använda den i torrt hår för att få lite glans och få ner frizz, den luktar så himla gott med ! :) ja här har ni mina favoriter som jag använder efter hur jag vill ha håret har alltid ett värmeskydd och sen en glans produkt och ibland ev. spray (som nu är slut! så har en vanlig loreal från butik, hårspray funkar faktist från butik om man inte är så noga på massa saker jag vill bara ha en svag stadga)

Sen när jag lockar/plattar har jag min älskade Ghd plattång! :)

Så nu var hårprodukterna uppe, fråga gärna om ni undrar över något.
Sänder med lite frisyrer som vi gjort på senare tid på dockor och en vän när vi haft tid över, de första är ganska orena :)

Nu ska jag vara barnvakt.
<3






Kommentarer
Postat av: saki

Du e fan duktigast :D

2010-11-27 @ 01:04:04
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0