Shopping

Heej babes.

Va nån vecka sen, inte hänt så mkt skolan salongen o så :)

Denna veckan är idol i karlstad, dom var utanför salongen igår men orkade aldrig stanna för att få en glimt.
Har heller inga biljetter till imorn. synd men skönare att se det på tv ;)

Idag va de 50 % på bik bok på ALLT, haha gissa om jag blev lite små lycklig ;)
Ska lägga upp bild på det jag fyndade, gjorde lite ont i mig att köpa det nu men de är jag värd ;) nu ska jag bara köpa julklappar härdanefter, börja lite smått med det.

Annars idag va de ganska lugnt på salongen färgade J's hår och även H's hår + klipp på henne hon blev jätte fin, mer en naturlig look och utväxten borta, beställt ny sax med som kommer efter jul lycklig! :)
Nu små kikar jag tv och sitter med datorn i mellan älskar att göra det på kvällen och små prata med kompisar.

Fick även reda på att min kära vän från island inte kommer över nyår utan ev. i feb, tråkigt men får hoppas att hon kommer överhuvudtaget.

Imorgon är jag ledig, skööönt.
Ska till salongen på lördag istället så bytte har lovat att fäga min mosters hår och ev. min kusins :)
Efter det ska vi gå på bio Harry Potter den nya hoppas den är bra, tycker dom andra är helt ok så de blir nog bra.
Sitter längst fram dock, men det var slut på biljetterna nästan.

Annars i helgen blir det lugnt ska träffa Malin imorgon så blir väll lugnt och kanske käka något gött och se på tv, ska även städa och prommenera med min håriga man. (bernard ;) )
Söndag blir de kalas för min kusin Lucas som fyller 1 år.

Glömt att berätta att jag börjat på Core, härlig träning långsamma styrkeövningar och det känns att det ger något, skön träning att varva med cirkelträningen och pumpen de dagarna jag hinner med pump vill säga, är inte hemma förrän efter halv sju från k-d så inte alltid jag orkar stressa dit till klockan sju efter en hel dag på salongen.

Nej hörrni försöker blogga imorn och slänger upp lite bilder.

Sov så gott <3



with my new glasses, använder som dock inte så mkt, när jag kollar tv (ibland) och kör bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0