25 November

Goddagens.

Idag har jag vare ledig igen!
Ledig ons,tors, fre GÖTT!

Började dagen som igår film på Sf kanalen som idag visade 1939, helt okej..
Sen städade jag lite och tog en prommenad.
Nu sitter jag framför förkväll och tänt massa ljus.
Sen blir de att städa klart i mitt rum och ha hårinpackning..
Men först fixa naglarna som ser ut som ogräs, det går inte många dagar innan dom måste fixas..

Glömt berätta ..(tror jag) i lördags när jag var i karlstad såg jag Jay i idol utanför plaza hotell sen när jag kikar igen kommer jury Andreas ut.. haha jag kom väll i rätt tid, jag som var lite arg på att jag inte sett dem fast kunnat ;)

Nej nu ska jag fixa lite sen kanske det kommer upp ett inlägg lite senare om vad jag önskar mig i jul/födelsedag ;)
Hjälp va jag bloggar nu känner jag.. men lovat Sakar och mina kära vänner ;)

kolla även in min kära vän Sakars intressanta blogg med hennes åsikter och musik och hennes liv :)
http://sakar.blogg.se/

<3
Jay i de blå jeansen, va tvungen att ta en smygbild;)

Detta sitter på mina naglar nu, gillar de så har nästan inget annat! ;) från hm, midnight passion.


Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-26 @ 13:45:41
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0