170110

Hej!

Allt är som vanligt, skolan har vari helt ok.
Annars i veckan har jag tränat, inte hunnit så mkt mera.
Hade kiosken på fredagen åt innebandyn så jag och malin var där den kvällen.
Sen igår hade vi match hemma mot hagfors  så det blev en tidig morgon och en hel förmiddag i sporthallen ;).. förlorade dock med 4-2 men tycker vi gjorde en bra match och alla försökte och vi kämpade! :)
Sen kom Linn till mig på kvällen, hon förklarade lite matte för mig sen gjorde ja ett prov.
Tusen tack fär hjälpen :), inte lätt att förstå allt eftersom jag inte har mattelektioner, läser på distans, får några genomvisningar på datan men inte alltid så lätt att fatta..
Sen såg vi på film och hade det trevligt bara.
Idag ska jag göra en bokuppgift sen ta de lugnt och njuta av den sista dagen av helgen innan Karlstad imorn.
Har hittat felet på min data förresten! , det är glapp i den så den funkar ganska bra sålänge jag lutar den lite så har ett stöd under den så den står lutat haha! typiskt, men min morbror skulle skruva isär den och kolla om han kunde fixa det. Hoppas hoppas!

Hoppas ni får en fin söndag!
Hörs.

xx Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0