110110

Hey!

Idag har jag varit i Karlstad.. åkte bussen som vanligt.
Fick sällskap både dit och hem med en släkting det var trevligt.
På salongen var sig allt likt.
Dom klippte mig med, det behövdes verkligen.. det sa även dom.
Det var en lugn dag för alla men det är skönt så hinner man umgås lite med.
Sprang och lämnade in min mobil på expert med för lagning, den har varit knas i en månad nu så nu pallrade jag mig dit.
Sprang in på Ur och penn med i 120 km/h.. haha skulle kolla på en klocka och fann en jag gillade så den blev min.
Nu efter en lång dag som avslutades med våfflor och till sist tv ska jag ta en dusch sen sova.. försöka iaf ;).
Ha en bra kväll och sov gott.

xx Amanda. <3

En nyklippt Amanda.


Kommentarer
Postat av: Linn

Sötnos där! :) Vet du vad jag längtar efter?

Jo, när jag får körkort! Då kan jag komma til dig i Karlstad eller Årjäng när jag vill! :D <3 Eller så hämtar jag dig på en liten roadtrip ;) hihi

Puss

2010-01-12 @ 20:06:52
URL: http://liwtoday.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw! :)Jag längtar också efter det! Kanske kan ses lite mer då än bara på helgen,nån kväll ibland när vi har tråk ;)

Sen får vi givetvis åka på någon rolig liten resa! :)

Puss på deeej ;*

2010-01-12 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0