Regn och snart slut på ledigt!!

Hej alla söta!

Idag är vädret värfldelöst som varje dag nu. jaja.
Igår gjorde jag sista arbetsdagen för i sommar känndes jävligt gött, men skolan börjar på måndag vill inte!!!
Det ända som är lite bra är att jag får träffa dom på salongen igen i karlstad men annars vill jag verkligen inte, vill heller inte åka så jävla mkt buss fram och tillbaka, hoppas de läser sig och att jag får som jag vill, ska prata om en plan med min lärare.

Får se vad som händer idag, ska nog träffa Linn en sväng, vet inte vad vi ska göra än men båda vill göra ngt kul.
Sist vi sågs såg vi sex and the cit 2, rolig film! äntligen fått se den nu :))

Vill läsa blondinbellas nya bok, men vet inte hur jag ska få tag i den?! slut överallt, får se i karlstad till veckan skulle va skönt att ha en bok att läsa på resan i turkiet.

Nej nu får jag göra mig klar kan ju inte sitta framför tv;n och känna sig skabb hela dagen.
Skriver kanske sen har lite bilder osv. att lägga upp :)

Besos!

Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0