Hår!

Så ja till hår, just nu är det kort som är inne, tycker det är super snyggt men jag är lite feg så jag vågar absolut inte klippa av mig mig hår, utan kör på mitt halv långa och ibland lite clip on alltid kul att göra ngt;) men det är inne även det men lite mer åt naturliga hållet, (så jag är kanske inte så inne iaf inte om det är långt korta hår kan gärna vara blonderade nu, men det skiter jag i klarar inte vara för mörk ;)).
Sänder med några snygga frisyrer som är inne just nu.
Annars kör jag med massa fukt nu, fukt schampoo balsam och inpackning och alltid ett leave in med värmeskydd i efter just nu har jag hela joicos blåa serie med just fukt hur skönt som helst även styling cremen med värmeskydd är med fukt.
Jag har ju hel blekt hår men bleker bara utväxten ibland så jag tror mitt hår behöver mest fukt nu, för har inte blekt längderna på år och sedan dess har jag haft reparerings schampoon osv, men nu byter jag bana till fukt tror det är det som fattas eftersom jag även har lockigt hår, så alla lockhåriga FUKT :)
Jag har funderat på att sluta helbleka mig och istället gå på slingor väldgt nära botten, då blir det inte lika markant sen när utväxten kommer, så får väll göra några beiga slingor i som bryter lite.

Även något som är inne nu är flätor av alla dess like :)

Sänder med lite bilder så får ni se själva :)

Glöm inte värmeskyddet nästa gång du ska platta/föna/locka håret är som huden de bränns! ;)

X.
 mitt blekta jag, dock nyfärgad nu, men nästa vecka måste jag fixa till det lite, gick fel med färgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0