Back on track with a new start!

Tjena!
Back on track, orkar inte skriva anledning till mitt uppdaternde för det enda svaret är slö.

Jag lever som vanligt, just nu sitter jag och halv kollar på tv;n och lyssnar på musik.
Ledig idag, jobbat precis hela sommaren på n salong, nu är det bara 3 dagar kvar.
Ska faktiskt bli kul att komma tillbaka till karlstad men ändå vill jag ha mer lov, ftersom jag inget haft i princip,men åker ju till Tyrkia 1 sep så då får jag en vecka att vila upp mig på :)

Har tänkt igenom bloggen nu ska jag börja skriva lite tips och mode och allt som jag gillar och håller på med, eftersom jag går frisör.
Men har känt att de är lite töntigt att göra de men va fan de är ju de jag utbildar mig till då kan jag bjuda på lite olika inom det.
Kommer ett inlägg om hår snart, lite vad jag använder och så :)
Känner på mig att det kan bli roligt och att ni får en mr blick om vem jag är.
Ska även dela med mig lite musik och sånt.

x Amanda.

Hittade en ring som jag inte använt på flera år, lite fräsig kanske brukar ju ha döskallar eller bling annars.
Köpt på markanaden för några år sedan har jag för mig, i silver.


                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0