.....

Detta trodde jag inte !
Skriver blogg nr.3 för idag.
Men skrev ju inte så mkt och har inte skrivit på länge.
Men träningen idag gick helt okej alla va taggade så allt blev mycket roligare.
Lite mer konditionsträningar/tävlingar va med också.
Nog om det..
Idag på skolan hade vi natur på slutet, vi skulle sitta i grupp och prata om hur vi va klimatsmarta, men en frisör lärare kom och frågade om jag inte kunde klippa henne så smet iväg en sväng men då slutatade vi 14 ändå så jag fick va kvar lite längre men äsh .. :)
Nu är advent snart här också!
Gardiner och stakar är uppe, har dock inte tänt den, de gör jag imorn kväll inför helgen känns lite dumt att göra de nu.
Men har sett tända stakar i flera fönster mysigt!
vill ha jul o massa paket haha :D men vet inte vad jag vill ha men ändå.. sen fyller jag år 17 tråkigt men närmare 18 iaf, men 16 låter  bättre haha !
Nejjjj nu ska jag dra o sova fredag imorn och ny dag !!!
Fredag <3
Godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0