091129

Glad första advent :)
Nu är det 1;a advent med..
Nu sitter jag och små kollar lite på tv;n och precis druckit glögg och har precis varit ute och gått.
Åkte genom Å förut och kom på att de va skyltsöndagen så det var mysigt, kul att se lite folk ute med ;).
Idag har jag spelat innebandymatch eller de var träning men de va som en match vi mötte klass 2 tjejer 95/94.
Vi förlorade dock, vi hade med oss ett väldigt ungt lag + att vi va nog inte helt med.
Annars har jag inte hunnit med så mkt mer idag, väntar på att Gossip girl ska börja vid 19.
Hann inte skriva en gång till igår men jag och sara hade det trevligt sen kollade vi på film ett gäng.
The uninvited, helt okej film, lite förrvirrande ibland men annars bra skräckfilm.
Har väll inte så mkt mer att skriva om dagen, hinner nog inte skriva imorn ska till Kd + att jag ska gå på bio (new moon) direkt efter jag slutat så är hemma sent.
Hoppas ni får en bra kväll och en bra dag imorn! :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0