091128

Godmorgon alla söta!

Skrev aldrig igår, men va på skolan hände inget speciellt.
Va mysigt efter lunchen med glögg och pepparkakor.. nu börjar julstämningen.
Annars hade jag en härlig hemma kväll framför idol.
Fixade lite blogg design med.. ville ha en coolare och mer jag, sen skulle jag ha en bild längst upp men hitta ingen så sökte då kom den jag har nu upp, så tänkte varför inte cool bild + lite jag ;).
Idag har jag tänkt mig upp till centrum en sväng för att kolla på nice som har 1 års jubileum idag tror jag.
Så ska jag träffa Sara som jag inte gjort på länge nu.
Får se vad vi hittar på, blir nog en film och ha de mys.
Nu sitter jag och lyssnar på den bästa jullåten john lennon- so this is christmas.. absolut den bästa + all i want for christmas is you med mariah carey är oxå bra.
Skriver ett inlägg lite senare med för nu SKA jag fixa lite på mitt rum innan jag ska träffa sara, så ska jag göra mig i ordning.
Så ha en bra dag sålänge.
Kraam
Sara & Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0