091126

Heeej på er! :)
Hoppas allt är bra, med mig är de bra.
Sitter på skolan nu och väntar på naturkunskapen, inte lika kul men slutar snart.
Veckan har varit helt okej , har varit på salongen i Kd som jag ska sen tränat och varit på skolan..
Allt är sig likt ;)
Sitter och undrar lite på vad jag ska göra idag.. tror de blir att städa rejält på mitt rum de ser fööörjävligt ut haha!
men när jag inte är hemma kastar jag allt och skiter i hur det ser ut, så får ändra på de sen blir de träning skulle jag tro.
På måndag ska jag stanna i kd hos sara och direkt när jag slutat ska vi gå på New moon ska bli kul ! :)
jaja nu börjar lektionen skriver snart igen..
Ciaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0