Fullt upp men ........

Heejsan :)
Fullt upp men inte pallar göra göra det kan man säga om idag !
Har egentligen jätte mcket saker jag ska göra nu men orkar inte ta tag i det ..
Idag har jag iallafall haft en helt onödig dag på skolan kan man lungt säga.
Inte gjort något på hela dagen , lyssnat på en genomgång de är väll bra men inte gjort något direkt aja.
Imorn åker vi ju till Göteborg , hoppas på att de ska bli sjukt kul , det borde de bli iallafall.
Åker ju på fredag igen, så jag ska snart packa klart det sista inför helgen.
Annars idag ska jag gå ut och gå / springa , fixa lite inför morgondagen , städa och plugga !
Jag gjorde det inte igår blev fast framför DH, men iag måste jag verkligen känner jag.
Hade lockigt hår idag med men sätte upp det ganska snabbt då men...
Nu får jag skynda mig lite känner jag för jag vill vara klar tills klockan åtta / nio då börjar det grejer på tv;n
missa inte Grey's anatomy ;)
Ha en bra kväll , kanske bloggar senare annars hörs vi innan jag åker till Göteborg på Fredag.
Skickar med en bra låt också.
Kissses A.

Lockigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0