söndag

Nu var det Söndag igen, veckorna går fort nu.
Det är bra att de går fort nu fram till sommarlovet, sen kan det sakta ner :)
Har inte hunnit skriva så mycket i veckan men har haft korta dagar på skolan, sen i fredags var jag på salongen och gjorde sista dagen för sommaren.
Färgade en randig kopparslinga i Malins hår den blev cool.
Tränade även på Saras balfrisyr den var jätte söt.
Idag har jag bokat Júlías buss biljett hit, hon kommer på onsdag det ska bli så kul att få träffa henne nu.
Att vara utan en av sina bästa vänner i snart ett år är jobbigt men nu kommer hon och kanske kommer de vara den veckan hon är här som är störst under hela sommaren mycket avslutningar och parken osv.
Skoj ska det bli iallafall.
Idag ska jag inte göra sådär jätte mycket ganska trött, var med Linn och Malin en sväng igår kväll vi gick bara en kort promenad och kollade på folk.
Det var hamnen igår men de var inte alls så mycket folk som vi trodde.
Imorgon är det måndag tyärr då ska vi ha städdag på skolan tror jag, göra fint till skolan börjar igen.
Sen ska jag upp till torget på sommarfesten.
Nej nu får jag plocka ihop lite här och gå en promenad.

Jag och Júlía sommaren -08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0