090728

Halloj

Har egentligen inte så mkt att skriva kanske men tyckte de var dax iaf...
Har varit i sunne bla sen jag skrev sist, men Sara , de va verkligen skit kul haha !
Träffada Måns gjorde vi med ;) och Henrik i scotts ;) haha ..
Sen har jag vare med kompisar o bara haft de skönt.
Idag har jag träffat Sara en sväng, men före de va jag hos tandläkaren verkar som att alla ska dit nu..
Sen har jag klippt Ulrika o så.
Ska till Christer med Sara sen tror jag, blir väll film elr nåt skulle jag tro.
På lördag blir de stickholm :D
 Vi drar ett gäng bara för att komma bort lite  sen är även Sara där :), sen på söndag blir de att kolla Lady Gaga :)
Kan knappt vänta på att få åka.
Men ska ut å gå nu.

Hörs kanske före jag åker annars hörs vi när jag kommit hem !

Pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0