090717

Heey

Skulle egentligen ha varit med Sara till kusten idag men jag skippade det vilket jag ångrar lite nu.
Men det kommer väll fler chanser.
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, men jag ska iaf höra av mig till Linn.
Sommarlovet bara rinner iväg !
Jag har inte hunnit gjort så mkt , hänt massa saker men sommarlovet kan ju sluta bra för det.
Är ju ledig iallafall.
Hoppas allt blir som vanligt snart.
 Nu får jag göra något åt dagen:)
Kanske skriver sen...

Tack Sara och Linn för att ni alltid finns där, ska aldrig glömma det, jag kommer alltid stå vid eran sida när allt inte funkar, alla har en kris någogång och då ska jag stå vid er sida.<3

Take care


"Höjdpunkten med livet är döden, där i mellan ska man fylla det med liv. :) "




I helgen :
(En gammal  bild på Linn)

Kommentarer
Postat av: Sara

naw, kmr alltid vara där för dig ! & de kmr ordna sig vetu :) Älskar dig <3

2009-07-19 @ 16:18:25
Postat av: Linn

Ja du det va en gammal bild iaf :) Finns alltid här för dig gumman <3 Önskar ofta att vi bodde närmare varann saknar dig för mkt! Önskar dig allt gott i hela världen. Du har funnits där för mig me <33 Löööve

2009-07-21 @ 12:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0