091216

Heej :))

Idag har jag varit på Anitas på skolan, vi har fixat håret på varandra och på några mer härligt att kunna göra så ibland!
Annars har jag varit ute och gått i snön (kallt) och "försökt" plugga lite.
Men kom inte så värst långt så ska sätta fart med det sista nu.
Datan pajjade (skräll) förra veckan så har inte kunnat skriva, men får se om den håller ett tag nu annars så skriver jag så snart jag kan och har tid hos någon annan.
Helgen va det lucia de blev en ganska bra helg fick träffa Malin och Sara vilket jag saknat!
På söndag var jag i karlstad och julhanlade, är helt klar nu! :D
Sen var jag på salongen i kd på måndag och tisdag, träffade Johanna , Jessica och Jennifer så vi fikade , så trevligt att träffa dom igen de va längesedan, dock inte så längesedan jag träffade Jennifer då men.. går ju i samma skola.
Färgade håret på Jennifer innan blev lite ljusare men är en bit från blondt fortfarande.
Snart är det lov med ! slutar 22;a sen har vi lov tills 11 januari ! hääärligt ska de bli.
Vet inte vad som händer mer i veckan än , träning imorn sen får jag se.
Men får dra mig nu och göra klart skoluppgiften ha en bra kväll, bifogar en bild på mig och malin innan vi gick ut i lördags:)

Kraamar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0