091209

Tjeeena
haha, jaja hej på er ;)
Jag lever, äter osv.. haha ! nej seriöst nu.
Veckan har vari som vanligt salongen måndag och tisdag, sen skolan idag med teori.
Slutade med att jag och Sakar gjorde slingor på salongen, malin var sjuk och sofie åkte tidigare hem.
Dagen har varit lung och bra, Sara kom hem förut så träffae henne en liten stund.
I karlstad i veckan va det också bra börjar kolla efter julklappar nu , men det är skit svårt och har så många att köpa till! har köpt en enda.. (har kanske skrivit detta?)
Får kolla till helgen när jag ska dit igen.
Emma kom till salongen med och gjorde slingor kul att träffa henne, blir aldrig längre tyvärr.
Sen måste jag ju berätta att jag färgade topparna på min kusin (hemma tog med färg hem), han ville bara ha lite så vi gjorde de och han satt med färgen 1 timme för att han inte ville bli gul, han är extremt noga, sen när de va klart tyckte han att de va för gult, alltså det var lite blond men drog sig lite åt gult inte farligt men, hans mamma hållde ju med oxå att de va lite gult och han vägrade gå till skolan så dagen efter, för jag kunde ha tagit med en toning så fixade det sig men aldrig,  tårar kom och han blev arg allt skulle av va de enda han sa ! så det slutade med 6mm på hela huvudet, kräsna ungar som inte klarar vänta en dag när det inte var så farligt ! haha jaja nu är han rejält kort hårig min fina frisyr jag hade klippt :( snyft.  
Han hade gjort en tröja i skolan med, som blev klar idag, hehe, billabong tryck hade han gjort på den, va händer med 13 åringar! sån va inte jag haha, nog om detta.

Lucia till helgen med, ska ut med lite kompisar hoppas det blir bra.
Inte sett Malin på länge och hon ska med så det blir kul , hinner ju inte längre känns de som vi har så mkt för oss och när jag är i karlstad och allt, jag missar träningar med tyvärr.. men men ska dit imorn.
Nu ska jag göra mig klar och gå och sova tror jag.
Hörs snart !

Kram

Hörlurarna är tankade med Rihannas nya skiva och lady's nya superbra!
Sommar, saknar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0