091204

December december! :)

Härligt, idag ligger de lite snö på backen , och det är fredag!
Underbart.
Varit dålig på att uppdatera denna veckan men har inte tänkt så mycket på de..
Har varit på salongen måndag och tisdag, skolan resten av veckan..
Tog spruta igår med så kunde inte träna men vi hade boxning på gympan innan jag tog sprutan de var skitkul haha .. men men.
Nu har jag lunch och sitter på skolan, sen blir de hem och greja lite och ikväll kanske jag träffar sara och vi har tänkt oss på bio, luftslottet som sprängdes, alltså film nr.3 av män som hatar kvinnor.
På tal om bio New moon va superbra! edward .. ;)
Ni måste se den , jag kommer vänta ihjäl mig på fortsättningen nu.
Nu får jag ta och fixa lite med lunchen eftersom vi har ansvaret idag. haha
Ha en bra fredag får se om jag skriver lite senare annars skriver jag imorn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0