090809

Halloj,
Nu är jag hemma från Stockholm , det var superbra !
Fredagen hade vi bara de lungt och skönt.
Lördagen tillbringade vi på Gröna lund, åkte lite karuseller och sen kollade vi på Lady Gaga..
Sara och Erika var ju också där, det var kul!


Idag var jag med Sara på centret en sväng, köpte mig inget men Sara fick tag på ett par snygga skor.
Annars har vi inte gjort  så mkt, varit lata... men har varit så sena kvällar nu så det tar på en :p
Men roliga kvällar , lite annorlunda mot va de brukar;)
Vet inte vad de blir nu i veckan, kanske en tur till Karlstad.. men helgen vet jag att de blir hamnfestivalen i Arvika på lördag.
Det ser jag fram imot.
Har väll kanske inte så jätte mkt mer att skriva .. men skriver nog snart igen.

God natt på er, Pössar







Alla borde få känna hur de är att ha en äkta vän , som alltid finns där, man har sina stunder när man små tjafsar lite men som går över på nån sekund.
En vän som alltid stöttar och förstår, man vill inte vara utan personen en dag..
De är som att ha en tvilling..
Jag har en vän , som jag aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig vill bli utan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0